THE WAYS OF MASTER DEGREE IMPROVEMENT PRACTICE IN HIGER EDUCATION

Authors

  • L.H. Saratikyan Armenian State Pedagogical University

Abstract

This article is about pedagogical practice of masters degree. Research aimed ways how to improve this process and quality . Besides, is presented a special plan for the organization of pedagogical practice of masters degree.

Author Biography

L.H. Saratikyan, Armenian State Pedagogical University

Associate professor of the Chair of Special Pedagogy and Psychology Kհachatur Abovyan Armenian State Pedagogical University, Candidate of Pedagogical Sciences

References

1. Պետրոսյան Հ.Հ. Մասնագիտական կոմպետենտությունների որոշման խնդիրը բարձրագույն մանկավարժական կրթության չափաբերման ոլորտում // Գորիսի պետական համալսարանի ﬕջազգային II գիտաժողովի աշխատանքների ժողովածու. Գորիս-2011,էջ` 719-725:
2. Международный ежегодник по технологии образования и обучения, 1978.79.-Лондон, Нью-Йорк,1978.
3. Педагогоческие технологии: Учебное пособие для студентов педагогических специальностей // Подобщей ред. А.В. Кукушкина .- Серия «Педагогическая образование» .-М.: ИКЦ « МарТ»., Ростов н/Д: Изд. Центр « МарТ»., 2004, 336 с.

Published

2014-06-22

How to Cite

Saratikyan, L. (2014). THE WAYS OF MASTER DEGREE IMPROVEMENT PRACTICE IN HIGER EDUCATION. Armenian Journal of Special Education, 1(1), 165-170. Retrieved from https://specedjournal.aspu.am/index.php/se/article/view/163

Issue

Section

Articles