THE CHARACTERISTIC OF DISORDERS OF THE LETTER AT VISUALLY IMPAIRED YOUNGER SCHOOL STUDENTS

Authors

  • A.R. Mkrtchyan Director of ‘’Orphanage after Mari Izmirlyan’’

Abstract

Article is devoted to the analysis of disorders of the letter at visually impaired younger school students at writing off , in a dictation, the description of pictures, the composition.

Author Biography

A.R. Mkrtchyan, Director of ‘’Orphanage after Mari Izmirlyan’’

Associate professor, Candidate of Pedagogical Sciences, Director of ‘’Orphanage after Mari Izmirlyan’’

References

1. Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն / գիտաﬔթոդական հոդվածների ժողովածու Ռ.Ն. Ազարյանի խմբագրությամբ /Եր., 2004, 163 էջ:
2. Հատուկ մանկավարժության բառարան /Ռ.Ն. Ազարյանի և Վ.Գ. Խալաթյանի խմբագրությամբ/ Եր., 2001, 300 էջ:
3. Մկրտչյան Հ.Ռ., Տարրական դասարաններում սովորող թույլտեսնող երեխաների գրավոր խոսքի խանգարուﬓերի շտկմանը նպատակաուղղված հատուկ հանձ նարարությունների, խաղերի և թելադրությունների կիրառման արդյունավետության պայմանները / Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն գիտաﬔթոդական հոդվածների ժողովածուում Ռ.Ն. Ազարյանի խմբագրությամբ/ Եր., 2004, էջ 40- 45:
4. Ազարյան Ռ.Ն., Սարգսյան Զ.Վ., Ինչպես պահպանել և լավացնել երեխայի տեսողությունը/ Եր., 1994, 55 էջ:
5. Պետրոսյան Ռ.Ժ., Ֆիզիկական կուլտուրան և աչքի հատուկ վարժությունները որպես տեսողության խախտման նախազգուշացման և տեսողական հոգնածության վերացման ﬕջոց / Հատուկ մանկավարժություն և հոգեբանություն գիտաﬔթոդական հոդվածների ժողովածուում:
6. Бондаренко А. И. Пути преодоления нарушений письма в процессе обучения родному языку: Автореф. дис. … канд. пед. наук. - М., 1980.- 17 с. 7. Выготский Л. С. Основы дефектологии. Санкт-Петербург. -М.,2003.-654 с
8. Ермаков В. П., Якунин Г. А. Основы тифлопедагогики: Развитие, обучение и воспитание детей с нарушением зрения: Учебное пособие для студентов высших учебных заведений. - М., 2000. - С. 123-130; 154-171.
9. Спирова Л. Ф. Графичеcкие ошибки при нарушении письма у детей с недоразвитием речи. “Проблемы психического развития аномального ребенка”. М.,”Просвещение”, 1966. С. 87–94.
10. Эльконин Д. Б. Развитие устной и письменной речи учащихся. // Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии. - Под ред. И. И. Илясовой, В. Я. Ляудис. - М., 1980. - С. 254-265..Ն. Ազարյանի խմբագրությամբ/ Եր., 2002, էջ 44 – 47:

Published

2014-06-23

How to Cite

Mkrtchyan, A. (2014). THE CHARACTERISTIC OF DISORDERS OF THE LETTER AT VISUALLY IMPAIRED YOUNGER SCHOOL STUDENTS. Armenian Journal of Special Education, 1(1), 143 - 152. Retrieved from https://specedjournal.aspu.am/index.php/se/article/view/178

Issue

Section

Articles